Objednávkový systém
  • Reklamační řád

Reklamační řád

REKLAMAČNÍ ŘÁD (Výtah z obchodních podmínek)

8. Reklamační řád

8.1. Odběratel je povinen zajistit prohlídku předmětu plnění co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na předmětu plnění. Jestliže odběratel předmět plnění neprohlédne anebo nezařídí, aby byl prohlédnut v době přechodu nebezpečí škody na předmětu plnění, může uplatnit nároky z vad zjistitelných při této prohlídce, jen když prokáže, že tyto vady měl předmět plnění již v době přechodu nebezpečí škody na předmětu plnění.

8.2. Odběratel je povinen všechny takto zjištěné vady oznámit ihned dodavateli.

8.3. Odběratel je povinen uplatňovat reklamaci předložením předmětu plnění a písemným oznámením obsahujícím co nejpodrobnější specifikaci zjištěné vady předmětu plnění nebo může takovou reklamaci uplatnit osobně. Místem reklamace je provozovna dodavatele.

8.4. Z důvodu nebezpečí možného poškození předmětu plnění při přepravě dodavatel přijímá k reklamaci pouze předmět plnění zabalený v originálním obalu, s výjimkou zboží, jehož povaha to nedovoluje.

8.5. Odběratel je povinen reklamované zboží předat pouze čisté a zdravotně nezávadné (dekontaminované). V opačném případě si dodavatel vyhrazuje právo reklamované zboží nepřijmout.

8.6. O výsledku reklamace je odběratel informován způsobem sjednaným s dodavatelem a to zpravidla nejpozději do 1 týdne od převzetí předmětu plnění k vyřízení reklamace. V případě nutnosti posouzení vad zboží autorizovaným zástupcem výrobce zajistí dodavatel posouzení oprávněnosti reklamace zpravidla do 3 týdnů od převzetí předmětu plnění.


+420 543 331 042

info@mapomedical.cz

Všechna práva vyhrazena © 2015 Created by ARSY line.